Saturday, January 2, 2010

2010 Hos Gecsin!

Noel Yenge!

Ben: Oglum uykun geldi, yatalim mi?

Ege: Bu aksam yilbasi, ne zaman istersem o zaman uyurum!

Sabah.

Ege: Beni uyandirip havai fisekleri gösterecektin, sözunu tutmadin!

Ben: Uyandirmaya calistim ama kalkmadin!

Ege: Nicin omzumu daha fazla sarsip, yuzume su dökmedin!

Ben: Cok derin ve tatli uyuyordun, kiyamadim! Ustelik gösteriler daha zayifti bak senin icin filme aldim!

Birlikte seyrettik ve kavga, kirginlik, kizma gecti gitti...

Herkes icin, 2010 isteklerinin gerceklestigi bir yil olsun!

Not: Video ve resimler yakinda!

9 comments:

beste said...

iyi seneler, hersey gonlunuzce ve cok guzel olsun, sevgiler

Selen said...

Hepinize saglikli ve cok mutlu bir yil dilerim.

Basak said...

Sizin de yılınız keyif ve huzur içinde geçsin. Alp ve Ege'yi öperim.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Beste, Selen ve Basak cok tesekkur ederiz, biz de size ayni dileklerimizi iletiyoruz...
Sicak sevgiler -20 soguk Isvec'ten...

lapislazuli said...

yakinda da ne kadar yakinda! bir hafta gecti nerdeyse, nerde resimler, video :)))

cok cok guzel bir yil diliyorum bu arada:)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Eyvah Cano'cugum, sen anlamazsan kimse anlayamaz halimi, di mi ?!!

Bugun ama kendim icin birsey yapabildim en azindan, gidip 5 km kayak kros yaptim, yarin biryanlarim tutulmazsa yine sabah erken kayak kosacagim...

Biz de size saglikli, cok guzel bir yil kalpden diliyoruz...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cano, biraz foto Alp ve Ege'ye koydumdu yazmayi unuttum...

Lapis lazuli said...

nerde resimler, videolar diye yazarken yuzumdeki muzur gulumsemeyi gormediginden ciddi sandin tabii;-)Bilmez miyim ben o niyet etmeleri ve yapamamalari!;-)
Sen demeden gormustum cocuklarin tatil resimlerini ama yine baktim, cok cok sekerler, kara da masallah, kolay gelsin size ne diyim!:)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cano, makinanin biri hala yuklenecek ama :(((