Monday, January 25, 2010

Luks Yorgunluk

Fotograf bu yerel gazeteden alinma

Cumartesi, Pazar ve bugun yine kayakla kostum. Kollarim bacaklarima göre daha gucsuz oldugundan midir ya da teknik olarak kollar bacaklara göre daha cok calistigindan midir birazönce camasir katlarken yoruldum...


Bugunkunu Alp'in yuzme idmani surerken hemen arkadaki ormanici kayak izi pistinde yaptim. Hani su yazin sapik cikti diye yazmistim.Neyseki TR'den döndugumuzde ise olayin hasta bir kadinin uydurmasi oldugunu gazeteden ögrendik. Karanlikta ormanin icinde bazen kendi kayagimin hisirt sesinden baska hic bir ses duymuyorum. Yoksa yapayalniz kaymaya cesaret edemezdim. Cocuklar evdeyken hafta arasi onlari birakip spor yapmiyorum, sadece ögle saatini degerlendirip 40 dakika yuruyorum, hafta sonlari ise sabah erken P-O 15 kmsini kosup gelmeden ben arabayla 2 km uzakliktaki baska bir piste gidip, 5 km kayakla kosup geliyorum...Dun uzun bir aradan sonra Alp tenise gelmedigi icin,yogun bir 15 dakika P-O'yla tenis de oynamistim...

Bugun ben pisti terkederken arkadasim Anna da kayaklariyla piste girmek icin patika yolu kayarak tirmaniyordu. Kucuk oglunun yuzme saatine göre uyusmadigimizdan ayri zamanlarda kaydik. Hos ben kayakla kosuda, kayak kosan hicbir Isvecli kadina uyum sagliyamam. Inanilmaz iyiler, ben nefes nefese sadece yuruyus hizinda kosabiliyorken, onlar yanimdan adeta ucuyorlar. Fotograftaki amca da kros kayak sezonunun acilisi konulu yaziya poz verirken göruluyor...

11 comments:

Perili ev said...

cok ozendim cok..ilk is bende alicam su kayaklardan tabii biz bu sene kar gorurebilirsek..haa bu arada sende Isveclileri (Anna x 2) yuzmede geciyosun napalim.

cenebaz said...

Kolay gelsin.

beste said...

amanin ne olur su disiplinden bana da ver, yoksa oralara gelip bir el almam mi lazim? Bravo gercekten. Bende yuruyeyim bugun sayende,saglikli kafa saglikli vucutta bulunur dimi?

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Defneveperininannesi, yok yok hepsinde iyiler, ben burada yururken bile yetisemiyorum bu Isveclilere, bacak boyu farki olsa gerek :(

Cenebaz, tesekkur ederim...

Beste, ben kosmaya baslayan komsumu, (birak özenmeyi) ciddi ciddi kiskanmistim, o yuzden sporu bebek arabali yurumeden daha etkin 5 km kosuya cevirmistim...Ben de yaziyorumki birilerine vesile olurum...Yuru! ama hergun, hem de tempolu yuru...

Fulya said...

spor hemde kar sporlari . ay ay nasil bana uzak... ama taktire deger:)

Perili ev said...

Fulya hadi alalim beraber kayariz Bronte'de..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Fulya ve Emine, Kanada'nin buradakini aratmayacak nimetinden yararlanin derim!

Anonymous said...

Ne kadar bilinçliler .
Sizide tebrik ederim spor yapmak gerçekten çok güzel.Heleki bu zamanda spora vakit ayırabilmek daha da olağanüstü bir olay.Bizler daha doğrusu kendi adıma konusayım ; sabah 7 akşam 4,30 a kadar okuldayız,sonra gel yemek ,çamaşır evi topla, saat sonra oluyor 20:30 21:00 .Hani çocuğa vakit ? Ama en azından haftanın 3 günü okula yürüyerek gidiyorum.Yarım saat bile olsa iyidir .Okulda da sürekli koşuşturmaca halindeyim.Umarım bunu düzenli hale getirebilirim yakın sürede.
Sevgiyle Kalın
A.B

Alp ve Ege'nin Annesi said...

AB, okula yuruyerek gidip gelmen en guzeli bedava spor. 15 gunde bir benim o sansim var, ögle yuruyusumu iptal ediyorum hemen...

Fulya said...

bronte de kar var midir? bu sene hic yagmadi dogru durust burda Habibe'cigim. beni oyle kolay kandiramazsin Emine. gecenlerde bir pazar cornation'a gittik biraz kar topu oynadik sonra ben arabada bekledim bizimkileri. hemen islandim usudum. miy miy miy

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Fulya, 2 sen önce bizden fazla kariniz vardi biz oradayken!