Friday, June 1, 2007

Alp ve Ege'nin en sevdigi corba: Yogurtlu corba!


Yukaridaki tereyagda kizartilmis ekmekler sizi aldatmasin, kasedeki beyaz corbadir...

1-2 dl corbalik pirinc iyice kaynatilip lapa yapilir,

icine 3-4 dl yagli(%10) Turk yogurdu,

1-2 cirpilmis yumurta ile karistirilarak, lapanin icine yavas yavas katilir.

Yogunlugu biraz su ilavesiyle istege göre acilarak ve istenirse biraz kuru nane, tuz, karabiberle cocuklarin agiz tadina göre tatlandirilir.

Yukaridaki ekmekler de biraz tereyagiyla teflon tavada kizartilarak, corbamizin uzerine dökulur ve ogullarima icime sinerek sunulur...

6 comments:

Bambi said...

senin yemek tariflerini de seviyorum ama itiraf etmeliyim ki en cok su sonuna koydugun yorumlari seviyorum :)

Selen said...

Ohhhh..Afiyet olsun kuzucuklarina.eminimki cok lezzetlidir..:)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Özlem'cim, cok sevindim yorumumu yorumlamana ve inan icten bir ahhh canim dedim...

Selen'cim, karidesin yerini tutmaz ama bu da tam cocuklarin tam agizina göre...

cenebaz said...

Ellerine sağlık, ufaklılara da afiyet olsun.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cenebaz'cim tesekkurler! Senin dert sinav, bizimki bogaza ne sokabilsek...

Unknown said...

benim oğlumda ne çok sever bu yoğurt çorbasını , bol naneli ve pul biberli :)
her akşam koy önüne başka bişiy istemeük ihtimalle...

teomanboranın annesi :)