Monday, October 1, 2007

Gece Kralicesi Kus Adama Demis ki...



Elif Savas'i blog dunyasindan taniyorum. Yazdiklarini bastan beri cok severek okuyorum. Yine blogunu ziyarete gittigimde, bu kez onun calismalarini internet uzerinden satin alabilecegimi ögrenir ögrenmez cok sevindim. Hem de navlunuyla birlikte son derece uygun fiyatlara. Sirada minik yegenim Peri'ye sadece tuslara basarak, dogum gunu hediyesi gönderme luksu var...Tesekkurler Elif, daha elime gecmeden harika bir calisma olduguna eminim. Affet beni, sana danismadan kapak resmini buraya kopyaladigim icin...

7 comments:

Anonymous said...

Hediklicigim, benden, calismalarimdan bahsediyorsun, oyle tatli ve overek anlatiyorsun ki, neye kizayim? Niye darilayim? Sadece yuzum utanctan kipkirmizi oldu oturdugum yerde, o kadar!

www.elifsavas.com/blog

Nihat Akkaraca said...

Haklısın Alp&Ege'nin Annesi, O poteri ben de bloğumda kullanacağım. Çok hoşuma gitti. Musalar'dan Calliope'yi andırıyorlar.

Nihat Akkaraca said...

Düzeltme, "Posteri"

Sanem said...

Meltem hep güzel çiziyor, ne güzel hem sesin sahibini hem de çizerini blog dünyasından da olsa tanımak...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Elif'cigim, böyle guzel emeklere keske daha fazla katkimiz olabilse...

Nihat Abi, bu guzel cizimlerin sahibi Meltem Sözer'inde blogu var. Genc bir anne, cok basarili ABD'de yasiyor. www.crebro.blogspot.com

Sanem, haklisin ben Elif'ten bahsettim, cunku onunla sadece blog komsusu degiliz. Meltem Sözer'in sayfasini okuyorum, cok basarili, ustelik Arel'in annesi. Yeni ödul de kazanmis, ne mutlu ona...Umarim o da beni affeder, sormadan kopyaladigim kapak icin...

B5 said...

Bu linki ben de kullanmak isterim. Elif'e iki satir yazamadim bile, yeni sayfa yapiyorum.
Dun CD'yi almaya calistim internetten secemedim hangisini alayim önce. Bir de adresime karar veremedim.
Tesekkürler!

PS. Yorum yapamasam da bu aralar bil ki gazetelerdeki önemlileri sayende okuyorum :(............

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Özur ve duzeltme: Meltem'in sayfasini yanlis yazmisim, özur dilerim...
www.crebro.net

b5'cim, biz cocuk odakli yasadigimizdan dolayi, ben bir siparisi kolayca verdim, 2.de bugun aksilik oldu, devami gelmedi, yeniden deneyecegim, aksi takdirde Elif'e msg atacagim...

Kardesim artik politika yazma, yoksa sayfani okumayacagim, diye tehdit etti...O da bosverenlerin basini cekiyor cunku...Haaa bana bir de Avrupa Yakasi'ni seyret netten gevse! diye de tavsiyede bulundu...