Friday, October 5, 2007

Ulusalcilar Ve 2. Cumhuriyetciler Konustu: Vatan'da

Fotografin konuyla ilgisi yoktur, dun cekmistim, konuya renk katsin istedim...

"YALÇIN BAYER: BUNLARIN REJİMLE SORUNLARI VAR Atatürk’ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti tektir; öyle numaralı da değildir. 1950’lerden başlayarak Türkiye’nin nerelere götürülmekte olduğunu gördük. Bunların rejimle bir sorunları var; bu ülke ‘aydınlanmadan’ uzak dursun, halkı uyusun ve din unsuruna sarılınsın.... İkinci Cumhuriyetçilere bakarsak, Atatürk’ün kurduğu cumhuriyet bitmeli. Peki hangi ideolojiye sarılmış bunlar? ‘Sözde liberaller’. Türkiye ile meselesi olanların bir başka ayağı, dincilik ve etnikçilik yapanlar değil mi? Bunlar, 2. Cumhuriyetçilerin açtığı gedikten girmediler mi? Bu gruplar, Türklüğe ve Atatürk’e hakaret edebilme gücünü kendilerinde görebiliyorlar bugün... Bir şey gözden kaçmasın. Türkiye'nin en büyük sorunu yolsuzluk ve hırsızlıktır. Yolsuzluğu kim yapıyor? 60 yıldır kimler iktidarda? Cumhuriyetçiler mi? Yoksa 2. Cumhuriyetçilerin ağabeyleri mi? "

3 comments:

Tijen said...

İşin kötüsü ben gerçekten seviyorum brokoliyi. Neyse, bazen ruhu uygun olmuyor insanın. Ondan olmalı... Antalya'dan selamlar.

Suleyman Ve Ben said...

Merhaba Alp ve Ege'nin Annesi,

Nasilsiniz?

Unfortunately, I can not comment much about the politics in Turkey - I wish I knew more...

Ama senin Isvec resimler super.

7 hafta Turkiye'de tatilde siz :)
Cok sansli siz...

Biz bu yaz cok iste. Turkiye gitmek zaman bitti. Simdi Turkiye cok ozluyorum.

Datca guzel midi?

En guzel ani var mi tatilden?

Simdi hoscakal sizin icin.

Kanada'dan selam.

Suleyman.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Tijen, benim sonradan tanistidigimiz sebzelerle bir sorunum var galiba. Bruksel lahanasini da ne sarmisakli, zeytinyagli soslarda yaptim, yine de sevemedim. Ama brokoli, Alp'in tek sevdigi sebze oldugu icin, hep derin dondurucuda bulunuyor...

Suleyman ve esi, biz cok iyiyiz, herzamanki gibi renkli ve guzel bir sonbahar yasiyoruz. Eminim sizin renkler bizdekinden de guzeldir.

Turkiye'de 7 hafta tatil yapabildigimiz icin, gercekten cok sansliyiz. Kanada'da izin suresi Isvec'tekinden cok daha kisa, kizkardesim ve kocasi orada yasadigi icin biliyorum. Siz de belki emekli olunca uzun sure Datca'da kalip genc ve saglikli kalma sansini yakalarsiniz. (Datca icin öyle söyleniyor: Daga birakilan yasli esekler bile yavrulamaya basliyormus.)

En guzel animiz tatilden ise: esim cok buyuk bir deniz kaplumbagasina rastladi, Alp ve ben birlikte cok guzel deniz kabuklari topladik.

Politika yerine, tatili konusmak cok daha kayifli. Degil mi?

Isvec'ten de cok selam...