Friday, October 12, 2007

Otobus Söforu Erdal Kurt ve Ingmar Karlsson...

Gunun konusuna matem katsin diye...

Isyerinde surekli dinledigim Isvec Radyosu'nu arayan Erdal Kurt söyle basladi: "ABD'nin Ermeni Soykirim oylamasinda evet denmesine cok sevindim. Butun Ermeniler cok sevindi. O bölgede hic Turk yoktu, Ermenilerin, Suryanilerin ve Kürtlerin bölgesidir. Turkler oraya geldiler ve butun bu halklari barbarca kiyimdan gecirdiler. Kafalarina silah dayayip kadin, cocuk demeden barbarca öldurduler. Yarim milyon Ermeniyi topluca öldurduler (Neyseki burada 1,5 demedi, sasirdim dogrusu. Atom'un Ararati'in da bile %1 'i olmayan bir dehset senaryosu yaziverdi.) Dun Radyo'da Istanbul Konsolosu (Adinin ne olduguna da emin olamadi) Ingmar Karlsson söylesisinde Turkleri savunuyor", diye ona tepkisini ve sitemini göndererek bitirdi sözlerini...

Halbuki ben de dinledim ayni söylesiyi. Ingmar Karlsson Turkiye'deki 75000 Ermeninin cogunun gecmise degil ileriye bakmak istedigini belirtti...Soykirim konusunda olmus yada olmamis; o hakli, bu hakli diye bir savunmaya bile gecmedi...Ayni anda, bir Ermeni genc kadin ise, kin ve nefret dolu bir ses tonuyla, kelimeleri kekeleyerek, ABD'nin sonunda kabul edisinden memnuniyetini vurgulamaya calisirken, Turkiye'deki Ermenilerin böyle dusunmedigini, ileriye bakmak istediklerinin Konsolos tarafindan vurgulanmasi, Turkleri savunuyor diye algilanmasina yetmis bile...

3 comments:

Lapis lazuli said...

Okuma onerilerini ve yazdiklarini kacirdigimi sanma, sadece yorum yazmaya firsatim olmuyor, az yakin zamanda o da olacak!

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Şöyle bir geri çekilip bakınca, herşey ne kadar bizim dışımızda görünüyor. Yıllarca Ermenilere karşı Amerika'da Musevi Lobisiydi sırtımızı dayadığımız, ama İran'la yöneticilerimiz kendini fazla sıkı fıkı bir pozisyona getirmeye başlayınca İsrail'de dur bakalım orda dedi. Bizim ne zaman aklı başında, uzun vadeli ve kendi kendimize güvendiğimiz politikalarımız olacak acaba...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Merhaba Cano, sevindim senin yazini görunce, ben arada bir bakiyorum yazdin mi diye...

Aysegul, AKP'nin Dis Isler'de basarisizligini Mine Kirikkanat yazdi. Senin degindigin konunun aynisiydi. Gelecek soykirim oylamasi Yahudi Lobisi'nin destegi olmayacagi icin aleyhimize sonuclanacak, diye aylar aylar önce yazdi...Hamas'la görusmelerinden sonraydi sanirim...